ny mobil

Godkväll alla fina människor !
Jag sitter just nu här vid datorn och bloggar,
men när jag är klar med det här inlägget ska jag fortsätta att sortera alla jultidningar jag fick här häromdagen.
Fick då också hem mina nya mobil,
så idag har jag lekt massor med den, roligt ! :D
Eftersom att det är allahelgonadagen idag så lyxade vi till det lite extra.
Det blev som mat det "potatisgratäng och kassler" och som efterrätt "jordgubbar och grädde". MUMS !
..................................................................................................................................................................
Nu ska jag fortsätta med jultidningarna, ha en fin kväll allihopa. :)
här är mobilen, älskar den !! :D

Kommentarer
Postat av: Amanda Matanovic

Har lottat ut 3 vinnare från dagens blogg, kolla om du vann om inte va med igen :D



// Amanda, http://ammm.blogg.se/

2011-11-06 @ 00:18:38
URL: http://ammm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0